Sivut

lauantai 5. tammikuuta 2013

Tunnustus

Sain Liisan korut ja kortit tällaiset kivan tunnustuksen, kiitos Liisalle.
Tunnustuksen säännöt: Kerro kahdeksan asiaa itsestäsi, jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita heille siitä.

Olen hieman huono itsestäni kertoilemaan, mutta yritetään jotain saada kokoon ;)

Työkseni pyörittelen papereita, eli teen toimistotyötä. Joskin tämän päivän paperinpyörittely hoidetaan tietokoneella, joten istun koneen ääressä ihan riittävän paljon. 

Istumatyöni vastapainoksi ja jo nuorena tottuneeseen tapaan käyn lähes päivittäin juoksulenkillä tai hiihtämässä. Jälkimmäistäkin myös       kesällä ;)

Askartelua ja käsitöitä olen tehnyt.....aina. Jo pienenä tyttönä käytin kaikki langanpätkät ja kankaanpalat tehden barbieilleni vaatteita. Taisi siinä kaikki käteen osuvat lehdetkin tulla leikeltyä.

Tykkään lukea kirjoja, lähinna dekkareita sekä romanttista hömppää.

Fazerin suklaa on lempiherkkuani ja sitä kuluu aivan liikaa, joskin en jätä muitakaan suklaita kun Fazer syömättä ;)

Horoskoopiltani olen härkä ja lempivärini on sininen

Telkkaria olen huono katsomaan, mutta Hercule Poirotit katson aina uudelleen, vaikka olen nähnyt ne jo useamman kerran. Lisäksi seuraan tällä hetkellä kotimaista Pirunpelto-sarjaa.

Olen onnellinen perheestäni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti