Tämä ihanainen Pion Designin leidi pääsi pitsiunelma korttiin. Suosin neliökortteja, mutta saadakseni tähän korttiin mahdollisimman paljon pitsejä näkyviin, en keksinyt muuta ratkaisua kuin tehdä pitkulainen kortti. Osallistun kortilla Vintage and Beauty haasteeseen, jossa aiheena on pitsiunelma.
Ihana tunnelma tässä :)
VastaaPoistavoi miten kaunis korttisi taas onkaan, todella upea!
VastaaPoistaThis is very beautiful!
VastaaPoistaHappy new year!
thanks for join in at It's all about the Vintage challenge
VastaaPoistaElma
Tosi kiva tämä pitkä korttimalli, pitsi näyttää hyvältä ja ihana kuva kukkineen myös! Kiitos kun osallistuit It's All About The Vintage And Beauty haasteeseen/ GDT Nonni
VastaaPoistaKaunis kortti, blogissani on sinulle tunnustus:)
VastaaPoistaIIIIHANA
VastaaPoistaOnpa kaunis ja suloinen kortti!
VastaaPoistaKiva kun osallistut It's All About the Vintage & Beauty- haasteeseen.
Halauksin Merkku