Kertakaikkiaan IHANAT !!!!
WAUUU!!! Kylläpä onkin upeat kerrassaan :-))
Todella upeat sukat! Kaunis kirjoneulekuvio ja hyvät värit. Ihailen kyllä ihmisiä, jotka osaavat tehdä tasaista ja siistiä kirjoneuletta :)
Kertakaikkiaan IHANAT !!!!
VastaaPoistaWAUUU!!! Kylläpä onkin upeat kerrassaan :-))
VastaaPoistaTodella upeat sukat! Kaunis kirjoneulekuvio ja hyvät värit. Ihailen kyllä ihmisiä, jotka osaavat tehdä tasaista ja siistiä kirjoneuletta :)
VastaaPoista