Oooooooooh.... olen trollaillut täällä joulukalenteriasi ylhäältä alas ja alhaalta ylös ihaillen sivujen/aukeamien monipuolisuutta, mutta silti tuota taustan luomisen taitoasi!! Viimeisten päivien nautinnollisuutta ja uuden vuoden päiviin uskoa, toivoa ja läheisyyttä!!
Oooooooooh.... olen trollaillut täällä joulukalenteriasi ylhäältä alas ja alhaalta ylös ihaillen sivujen/aukeamien monipuolisuutta, mutta silti tuota taustan luomisen taitoasi!! Viimeisten päivien nautinnollisuutta ja uuden vuoden päiviin uskoa, toivoa ja läheisyyttä!!
VastaaPoista